Grondbank werkt continu aan de verbetering van haar digitaal platform - de 'Grondbank Community'. Zopas werden een aantal opzoekfuncties toegevoegd en/of geoptimaliseerd.
Een overzicht :
Afgeleverde grondverzettoelatingen/bodembeheerrapporten naar een eindbestemming (Standaard Verklaring Afnemer)
Met deze functionaliteit kan men alle aanvragen (grondverzettoelatingen/bodembeheerraporten) voor transport naar een welbepaalde eindbestemming raadplegen, op voorwaarde dat men als aanvrager, aannemer of afnemer gelinkt is aan het afgeleverde document.
Hoe ga ik tewerk?
Handige tabbladen voor het zoeken in 'mijn aanvragen' en 'Eindverklaringen'
De overzichten onder zowel 'Mijn aanvragen' als 'Eindverklaringen' zijn nu voorzien van een aantal tabbladen die het zoeken sterk vereenvoudigen.
Zoeken op adres via de hoofdzoekbalk
Via de zoekbalk op de homepage kan u nu ook zoeken op een adres. Op die manier kan u bvb uw conformverklaringen, grondverzettoelatingen, Standaard Verklaringen Afnemer, ... terugvinden op basis van de adresgegevens (terrein herkomst of bestemming).
Saldo van partijen op TOP's, CGR's en CSV's
In de overzichtstabellen van uw TOP, CGR of CSV kan u nu voor de partijen 'in aanvoer' en 'aanwezig' het saldo van het volume zien.
Ook kan u in de lijst 'in afvoer' zien wanneer de volledige partij is afgevoerd.
U kan uw vestiging selecteren door op de homepage op 'Mijn TOP's' te klikken en vervolgens de gewenste vestiging aan te klikken.
'Duur van de werken' bij een nieuwe aanvraag
Bij een aanvraag van een grondverzettoelating of een melding kan u nu ook de voorziene duur van de werken aangeven. De Grondbank houdt hier rekening mee bij het afleveren van de documenten.
Heeft u vragen over deze nieuwe functionaliteiten? Neem dan gerust contact met ons op : grondbank@grondbank.be