Persoonlijk paswoord instellen - keuze van de Administrator

Om als 'User' gebruik te kunnen maken van de nieuwe Grondbank Community, moet u de eerste keer een persoonlijk paswoord instellen. 

Hoe ga ik te werk ? 
Alle bestaande contactpersonen van de bedrijven die bij Grondbank zijn aangesloten ontvingen vanmorgen een e-mail. Via de bijgevoegde link kan u inloggen en uw nieuw paswoord aanmaken. Uw gebruiksnaam is uw e-mailadres.

Keuze van de Administrator
De nieuwe Grondbank Community zal ook de mogelijkheid bieden om per bedrijf 1 Administrator en meerdere Users aan te stellen.

De Administrator beheert de online toegang en beslist ook wie binnen het bedrijf toegang krijgt tot het platform. Daarnaast kan de administrator ook alle aanvragen doen en de overzichten raadplegen.

De Users kunnen alle standaard functionaliteiten gebruiken, zoals bvb. een conformverklaring aanvragen of een melding uitvoeren. Ook kunnen zij alle overzichten raadplegen.

Mogen wij u aub vragen wie binnen uw bedrijf zal worden aangesteld als administrator, zodat wij dit kunnen instellen. Mail uw keuze naar grondbank@grondbank.be

Vragen hierover ? Bel onze helpdesk : 02 545 59 82

 

 

Persoonlijk paswoord instellen - keuze van de Administrator